Reklamace

Skryté vady se mohou projevit po na výrobku až po nákupu, tak můžete využit reklamace do 2 let od data nákupu.

Pro reklamaci:

1. Vyplňte Reklamační formulář:

Pouze na počítači. Je potřeba vytisknout a podepsat.

2. Reklamované zboží očistěte a zabalte nejlépe do původního obalu. Ke zboží přidejte vyplněný reklamační formulář.

3. Zboží s formulářem zabalte tak, aby se při dopravě k nám nepoškodilo.

4. Balíček odešlete na adresu Servisu uvedenou ve formuláři nebo níže.

5. O přijetí balíčku Vás budeme informovat.

6. Reklamaci vyřizujeme nejpozději do 30 dnů od přijetí balíčku.

Reklamovat jde u zboží zakoupeného do 24 měsíců. Jsme povinni vyřešit reklamaci do 30 dnů od dne následujícího po doručení reklamace. Pokud je tato lhůta překročena, zákazník má právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.

Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů

Pokud nejste se zbožím spokojeni, můžete odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů. Vyplněním formuláře, zabalením spolu se zbožím a odesláním na adresu servisu uvedenou ve formulaři odstoupíte od smlouvy. 

Pro odstoupení od kupní smlouvy:

1. Vyplňte formulář Odstoupení od kupní smlouvy:

Pouze na počítači. Je potřeba vytisknout a podepsat.

2. Zboží zabalte do původního balení, spolu s příslušenstvím. K tomu přidejte vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy

3. Zboží s formulářem zabalte do balíčku, který se doručí k nám. Baleni zabalte tak, aby se cestě k nám nepoškodilo.

4. Balík pošlete na níže uvedenou adresu servisu nebo na Zásilkovnu - uveďte náš email a telefon.

5. Balíček obdržíme a do 14 dnů od odstoupení vyřešíme a zašleme Vám vyrozumění

Peníze od nás obdržíte na bankovní účet uvedený ve formuláři. Peníze vracíme nejpozději do 14 dnů od obdržení balíčku.

Zboží odešlete nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky od dopravce. 14 denní lhůta na pro odstoupení ze strany zákazníka se počítá od prvního dne převzetí výrobku zákazníkem od dopravce. Odstoupit lze pouze od produktů nebo služeb zakoupených přes webové stránky www.jablkomanie.cz.

Pokud je vrácené zboží opotřebené oproti původnímu stavu nebo v balení chybí příslušenství, může servis snížít hodnotu peněžní částky k vrácení o míru opotřebení nebo o peněžní hodnotu sníženou chybějícím příslušenstvím. Zákazník nemůže odstoupit od zboží, které je upravené na míru, tj. zboží, u kterého uvedl vlastní text, motiv, o který byl výrobek později upraven na míru.

Adresa pro vrácení

Zboží pošlete zpět na adresu: David Sehnal, Štěpánov 119, 757 01 Valašské Meziříčí, reklamace@jablkomanie.cz, + 420 735 369 457

Nebo na pobočku Zásilkovny: Dětské Zboží Knatex, Vsetínská 699, Valašské Meziříčí 757 01, reklamace@jablkomanie.cz, + 420 735 369 457

Další informace

Balíček posílejte bez dobírky. V případě poslaní na dobírku nejsme povinni balík převzít. Reklamační řád je platný pro kupující, kteří nakupují mimo svou podnikatelskou činnost. 

Reklamační řád se vztahuje na zboží, které je u nás zakoupené a lze prokázat fakturou ke koupi.

Odesláním zboží k reklamaci nebo odstoupení souhlasíte se zpracováním osobních údaje podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/676 a zákona č. 110/2019 SB., o zpracování osobních údajů. Více na ochrana osobních údajů.

Reklamační řád je součástí obchodních podmínek.

Reklamační řád byl sepsán dne 21. 6. 2025